ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
6.010101
БАКАЛАВР
педагогічної освіти.
Вихователь дітей дошкільного віку
7.010101
СПЕЦІАЛІСТ
Спеціалізації: Мова і література(англійська);
Фізичне виховання; Гувернерство; Хореографія; Практична психологія; Логопедія
Менеджер дошкільної освіти. Вихователь дітей дошкільного віку з правом навчання іноземної мови. (Хореограф дитячого танцювального колективу. Гувернер дітей дошкільного віку. Інструктор з фізичного виховання дітей дошкільного віку. Вихователь-логопед. Практичний психолог в дошкільних закладах освіти)
8.010101
МАГІСТР
Викладач дошкільної педагогіки, психології та методик дошкільного виховання у вищих навчальних закладах
Здобувши кваліфікацію, фахівець може працювати у галузі дошкільної освіти: вихователем дошкільного виховного закладу (державного чи приватного), дитячого дошкільного будинку для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без опіки дорослих, дитячого санаторію, методистом дошкільного виховного закладу, науково-методичного центру, завідувачем дошкільним виховним закладом, інспектором у державних органах управління дошкільною освітою, хореографом дитячого танцювального колективу, інструктором з фізичного виховання дітей дошкільного віку, гувернером дітей дошкільного віку, викладачем дошкільної педагогіки, психології та методик дошкільного виховання у вищих навчальних закладах, вихователь у логопедичних групах, практичний психолог в освітніх установах.
Світоглядні засади спеціаліста-організатора дошкільного виховання формуються в процесі опанування дисциплін: історія України, соціологія, політологія, українська та зарубіжна культура, основи економічних теорій, логіка, філософія, релігієзнавство, етика та естетика, іноземна мова, ділова українська мова.
Фахова підготовка забезпечується вивченням курсів: вступ до спеціальності, анатомія та фізіологія, основи гігієни та педіатрії, загальна педагогіка, дошкільна педагогіка, історія педагогіки, загальна психологія, вікова психологія, психологія сім’ї, дитяча література, організація і керівництво дошкільним вихованням, теорія сучасної іноземної мови, методика навчання іноземної мови дітей дошкільного віку, країнознавство, методика розвитку рідної мови, основи образотворчої діяльності з методикою.
Вивчення спеціально орієнтованих дисциплін починається з ІІІ курсу. Для студентів розроблені спецкурси: „Валеологія”, „Художня праця”, „Психодіагностика”, „Психологічні основи засвоєння іноземної мови”, „Психологія особистості”, „Формування пізнавальної активності дошкільників”, „Виховання дітей у різновікових групах”, „Історія костюма”, „Сучасні технології навчання грамоти в дошкільному закладі”, „Біомеханіка хореографічних рухів”, „Режисура та постановка культурно-розважальних заходів”, „Сучасні концепції зарубіжного дошкільного виховання”, „Етнопедагогіка греків Приазов’я”, „Сучасні форми і методи фізичного виховання”, „Розвиток творчих здібностей дітей у сім’ї”, основи логопедії і дефектології.
Підготовка магістрів передбачає опанування таких дисциплін: „Педагогіка вищої школи”, „Актуальні проблеми дошкільної педагогіки”, „Методика викладання педагогічних дисциплін”, „Основи педагогічної інноватики”, „Проблеми соціалізації дитини-дошкільника” та ін.
Формування практичних навичок здійснюється під час ознайомчої, психолого-педагогічної, педагогічної, інспекторсько-методичної практик, практик за спеціалізаціями та магістерської практики.
Рівень фахової підготовки засвідчується під час проведення державних іспитів з педагогіки й методик дошкільного виховання, психології, екзамену зі спеціалізації, магістерського екзамену.