РЕКЛАМА ТА ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
6.030302
БАКАЛАВР.
РЕКЛАМА ТА
ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
КВАЛІФІКАЦІЯ:
Рекламіст
Фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою
Здобувши кваліфікацію, фахівець може займати посади начальника відділу (з реклами, зв’язків з громадськістю), прес-секретаря, менеджера (управитель) у сфері надання інформації, менеджера (управитель) з реклами, рекламіста, фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою, експерта із суспільно-політичних питань, консультанта із суспільно-політичних питань (в партіях та інших громадських організаціях).
Світоглядні засади спеціаліста у сфері реклами та зв’язків з громадськістю формуються в процесі опанування дисциплін: історія України, історія мистецтв, філософія, правознавство, політологія, екологія, соціологія, психологія, економіка.
Фахова підготовка забезпечується вивченням курсів: “Основи реклами та зв’язків з громадськістю”, “Історія і практика реклами і зв’язків з громадськістю”, “Видавнича справа та редагування”, “Теорія і практика рекламної ПР-кампанії”, “Іміджологія”, “Рекламний менеджмент”.
Вивчення спеціально орієнтованих дисциплін починається з I курсу. Для студентів розроблені спецкурси та спецсемінари: „Копірайтинг”, „Спічрайтинг”, „Дизайн у рекламі”, „Організація рекламного та PR-процесу”.
Формування практичних навичок здійснюється в ході навчальної, виробничої, творчої практик у редакціях міських газет та телерадіокомпаній, рекламних агенціях та прес-службах великих підприємств.
Рівень фахової підготовки встановлюється в ході проведення державних іспитів з методики журналістської та рекламної праці та захисту кваліфікаційної роботи.