.: Меню :.
Наш МДУ
Головна сторiнка
Iсторiя
Новини
Мiжнародна дiяльнiсть
Почеснi професори
Фотогалерея
Структура
Ректор
Вчена рада
Ректорат
Факультети
Спеціальності
Профком
Наукова дiяльнiсть
Семінари і конференції
Аспірантура
Наукові школи
Наукові дослідження
Наукове співробітництво із закордонними організаціями
Науково-дослідна робота студентів
Науковий відділ інформує
Нормативні документи
Для абiтурiєнтiв
Правила прийому
Центр довузівської підготовки
Розподіл обсягів державного замовлення
Програма творчого конкурсу з журналістики
Студентське життя
Студентське самоврядування
Для ЗМI
Преса про МДУ
Контакти
Адреси
Адміністрація
Державні закупівлі

Почесне консульство Республіки Кіпр у Маріуполі
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
.: Спеціальності | Реклама та зв’язки з громадськістю :.

РЕКЛАМА ТА ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

6.030302
БАКАЛАВР.
РЕКЛАМА ТА
ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

КВАЛІФІКАЦІЯ:
Рекламіст
Фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою

Здобувши кваліфікацію, фахівець може займати посади начальника відділу (з реклами, зв’язків з громадськістю), прес-секретаря, менеджера (управитель) у сфері надання інформації, менеджера (управитель) з реклами, рекламіста, фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою, експерта із суспільно-політичних питань, консультанта із суспільно-політичних питань (в партіях та інших громадських організаціях).

Світоглядні засади спеціаліста у сфері реклами та зв’язків з громадськістю формуються в процесі опанування дисциплін: історія України, історія мистецтв, філософія, правознавство, політологія, екологія, соціологія, психологія, економіка.

Фахова підготовка забезпечується вивченням курсів: “Основи реклами та зв’язків з громадськістю”, “Історія і практика реклами і зв’язків з громадськістю”, “Видавнича справа та редагування”, “Теорія і практика рекламної ПР-кампанії”, “Іміджологія”, “Рекламний менеджмент”.

Вивчення спеціально орієнтованих дисциплін починається з I курсу. Для студентів розроблені спецкурси та спецсемінари: „Копірайтинг”, „Спічрайтинг”, „Дизайн у рекламі”, „Організація рекламного та PR-процесу”.

Формування практичних навичок здійснюється в ході навчальної, виробничої, творчої практик у редакціях міських газет та телерадіокомпаній, рекламних агенціях та прес-службах великих підприємств.

Рівень фахової підготовки встановлюється в ході проведення державних іспитів з методики журналістської та рекламної праці та захисту кваліфікаційної роботи.

.: Час :.
.: Дата :.
Липень
пн вт ср чт пт сб нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
.: Анонси :.
Приглашение

ПЕРВЫЙ ГОРОДСКОЙ ФЕСТИВАЛЬ ПРЕССЫ

Приглашаем вас принять участие в первом городском фестивале прессы, который состоится 3 июня в Театральном сквере. Вокруг фонтана будут установлены палатки средств массовой информации. Палатку, столы, стулья, баннеры и т.д. необходимо иметь свои.

с 8.00 - размещение палаток (место укажут члены оргкомитета)
9.00 – начало фестиваля
10.00 – начало концертной программы (организатор – отдел культуры).
11.00 – начало торжественной части (с участием городского головы Ю.Ю. Хотлубея)
12.00 – продолжение концерта
14.00 - окончание фестиваля

Цель фестиваля – пропаганда своих СМИ среди мариупольцев, подписка на свои издания, живое общение с потребителями нашего продукта, общение с коллегами.

Организаторы фестиваля – Мариупольский городской союз журналистов, Мариупольский городской исполнительный комитет.

Огромная просьба: дать сообщение о первом городском фестивале прессы в своем средстве массовой информации, независимо от участия. Если у вас есть какие-то свои предложения по организации фестиваля, мы готовы их выслушать.

Свое участие в фестивале просим подтвердить не позднее 1 июня по телефонам: 52-66-42, 52-96-79, либо по электронной почте: [email protected]
.: Управлiння :.
Логін

Пароль

Запам'ятати мене
Реєстрація
Забули логін чи пароль ?
© МДУ | 2012 | Сайт розроблено в РК «Аккорд»